fredag den 9. september 2011

Skuespiller Anne Sofie Espersen

Skuespiller Anne Sofie Espersen er en gæv nordjyde født i 1973 og uddannet fra Statens Teaterskole i 1999. Efterfølgende var hun fastansat på Århus Teater i seks år og har desuden haft talrige roller i både film og tv-serier.Anne Sofie er nu bosat i København sammen med sine tre børn. Anne Sofie elsker at slå sig løs på et dansegulv, men om det har sine fordele, tør hun ikke spå om:- Jeg synes selv, at jeg danser ret godt, når jeg er til fest, men jeg er lidt bange for, at min dansepartner vil fortælle mig det modsatte, siger Anne Sofie, der ser sig selv som en latinpige frem for en standardpige.Anne Sofie er i kompetente hænder. Det er nemlig sidste års vinder, Mads Vad, der er Anne Sofies dansepartner – og det ser hun kun som en fordel:- Der er ikke noget pres der. Jeg ved, han er dygtig, og det kan kun være et plus, at han vandt sidste år.Mads Vad er med i ”Vild med dans” for sjette gang.
Anne Sofie Espersen - Vild Med Dans 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar