mandag den 12. september 2011

Send en e-mail i fremtiden - Hvordan sender man en e-mail ?


For meget længe siden blev jeg spurgt, hvordan man kunne skrive en e-mail nu og sende den i fremtiden. Jeg havde kun ét svar: Med e-mail-programmet The Bat! Nu har jeg fundet et andet, som alle kan bruge, uanset om de bruger Windows, Linux eller Mac OSX.
Ikke alene kan du sende andre en e-mail på et bestemt tidspunkt i fremtiden, du kan også bruge tjenesten til at sende dig selv en besked om noget, du skal huske, eller sende dine venner fødselsdagshilsner ... hvilket minder mig om, at jeg også privat skal have sendt et stort til lykke til min gamle ven, Børge, der har fødselsdag i dag. Til lykke!
Send en e-mail i fremtiden
Du behøver bare at vælge datoen, skrive adressen til den, der skal modtage e-mailen, skrive et emne og så selve teksten.
Jeg har endnu ikke testet, om man kan sende til flere modtagere, og om man evt. kan bruge HTML.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar